Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Tuesday, April 13, 2010

tag by myself

hahaha... sungguh x malu nk buat tag yg ditag oleh diri sendiri... td jln2 kt blog junior sekolah pastu terbaca entry ni. entah nape tiba2 rasa gatal tgn nk jawab tag tu. maybe sebb ini. so untuk memeriahkan lagi keadaan, aku pun gatal2 nk jawab tag ni tp TOLONG JGN AMIK SERIUS pe aku tulis. sume tu suka2 je okey???

1. Siapakah anda dirumah
pembantu setia ibuku [ye sgt la tu], kawan gaduh adikku, 
adik kepada kakak2 dan abg2,
aunty kpd 4org budak comey!


2. siapakah diri anda disamping rakan rakan
aku tak tau macam mana kawan2 aku menilai aku tapi aku kurang mesra dengan orang yg baru kenal.
maaf ye sape2 yg baru knl aku tapi aku x tegur sgt. malu sebenarnya!


3. Lima benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai
1st : nk dpt ANC untuk degree tapi yg ni mmg tak dapat nk dicapai. 
so tukar la angan2 nk dpt DL final sem ni. mari aminkn beramai... ameen~
2nd : nk pergi mekah lagi. nk dapat ketenangan kt sana. RINDU!
3rd : nk dpt kerja bagus2 sesuai dengan kelayakan [insyaAllah] then nak bawa ibu pergi holiday dengan gaji aku. 
4th :  nak ada rumah, kereta dan keperluan yang cukup untuk aku dan keluarga [ni perancangan masa depan]
5th : nak kahwin dengan pasangan yg ditentukan Allah dan dapat zuriat yg solehsolehah.


4. siapakah nama pasangan anda
pasangan yang halal belum ada lagi.
so KIV dulu soalan ni


5. Lima perkara yang anda suka dengan pasangan anda 
untuk pasangan yang masih tidak halal ini, xmau tulis apa2.
TAPI...
aku nak pasangan yang terima diri aku seadanya. baikburuk semuanya.
nak pasangan yang mampu didik aku ke jalan mencintaiNya.
nak pasangan yang mampu jadi imam untuk keluarga
kesimpulan : pasangan yang sebegini aku buat aku suka sgt2 pada dia!


6. bila tarikh anda couple
aku mula rapat dengan dia since 4thn 2bln 3minggu 4hari yang lalu

7. apakah kenangan pahit anda bersama pasangan
kalau suamiisteri pun ada salahfaham, ni kan pulak aku yg takde ikatan ni.
sendri faham la yeeee


8. lagu tema cinta anda
aku pun tak tau sebab aku jarang hayati lagu tapi dia rajin la dedicate lagu untuk aku. latest lagu UNINTENDED by MUSE and NOKHTAH CINTA by HAFIZ AF7

9. perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda 
pe2 perubahan yang positif yang dilakukan ikhlas dari hati dia.



DONE!
enjoy reading guys~
salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam

No comments: