Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, May 15, 2010

tips tangani STRESS

cara2 terbaik untuk menangani STRESS.
barang paling penting :
KAMERA


hasilnya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ini semua gmbr di saat aku hmpir putus urat pale gara2 menghafal segala  maknenek benda untuk 
subjek Criminal Law and Evidence
to you with LOVE

meja bersepah
tak sempat nak kemas
tapi ngadap FB sempat!

alat2 tulis diperlukan


i just read and memorized all the tutorial to answer the final exam question
TAWAKAL je time tu~


lotsss of photocopied notes and past final exam questions


again~


so tired!!!
oh, lotion pati hali utk buang angin
kui3


opsssss...
this is Occupational Safety and Health notes


psssttt : semua gmbr yang aku snap kt atas tu, aku send kt Mr. XY. kenapa???
nth... aku pun xtau... maybe slh satu terapi stress aku kot... =p


daaa~~~


salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam


No comments: