Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, May 15, 2010

my new sweetheart

i would like to introduce to all of you my new sweetheart

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tadaaaaaaaaaa~



MILK TEDDY PURSE
hahahahaaaa
umur dah 20+++ tapi purse ni yang menjadi pilihan hati aku
actually aku dah penat cari purse yg sesuai utk gadis [gadis ke wanita???] cam aku ni
maksud aku, purse2 yang macam aku guna sebelum ni
[F.Timber and POLO]
jenuh weiiii
dari Jusco Bkt Raja ke Sunway Pyramid ke Plaza Alam Sentral
satu pun x ada yang memenuhi citarasa aku
so last monday
masa bersukaria dgn effa, setelah berputus asa dengan pilihan yang ada dkt PAS
 aku pun decide pegi SACC Mall sbb tiba2 teringat kedai Lovely Lace kt sana
masuk je sana, aku berkenan terus dengan design yang ada
ada la 2,3 yang aku berkenan
ada satu tu mmg aku berkenan sangat tapi ada gmbr mooooo [lembu] la plak
terus cancel
berpuluh kali aku tanya si effa, 
"x pe ke pakai purse ni? x rasa cam bdk2 comey ke?"
setelah berkira2, aku pun setuju amik purse tu
sbb purse aku yang lama dah uzur tahap pertama
maklum la... beli time sale 50%... ribu2 orang dah pgg purse tu

okey la
enjoy the pics of my new sweetheart
.
.
.
.
.
.
.
.
isi dalam pertama

isi dalam kedua

pandangan sisi



so, cmne?
pe pandangan anda??
comey tak sweetheart terbaru saya??
^__^



salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam



No comments: