Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, March 8, 2009

for the first time

utk pertama kali ak menulis dlm blog...actually xd la pertama kali...b4 this ada gk menulis dlm blog tp stlh skian lama xmenulis rs cm nk mula dr awal...and mayb blog ni ganti kpd diari...online diary...ms skolah menengah dulu rjn gk tulis diari...rs neyr sampai form4 menulis diari..naik form5 cam dh bz and xd masa nk menulis dlm diari...
so, bila aku dh kte blog ni juz like my online diari...aku rs xperlu lah utk terlalu formal ayatnyer...dan aku lg senang untk mencoret dlm bahasa melayu...ckup2 la dlm kels jer aku bersush payah menjadi "minah saleh"..hehehe...tp sebenarnya...aku ni xla terror sgt english even dh hampir 14thn bljr english...dr drjh satu sampai la skg ni...nth la...mmg aku ni ada mslh sket ngn bahasa...BM aku pn xla ok sgt...even ibu ckgu english and ayah lak cikgu BM...wt malu mak bapak jer...hehehe...sori ek ayah and ibu...
key la...ckup la setkt tu aku melalut...aku ni kalau bab menulis bnd2 xpenting mmg rajin...tu sbb nota2 kuliah aku penuh dgn "corak2" yg aku sendiri x pasti pe dia...
aku stop dulu...len masa aku merapu lg...xpe la...lg pn bnd ni utk suka2 jer...bkn pe2 pn...tp kalau nk meluahkan prasaan pn leh gk kot...tp aku akan pastikn ak dh translate ke bhs xd sape pn akan paham...
wat akhirnya...kpd pencinta2 bahasa terutama my dad, sori la sbb anakanda mu ini tlh merojakkn bhs.ampun ya ayahanada...
bye..

No comments: