Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Tuesday, July 21, 2009

21julai2009

ari ni 21julai2009

sebelum ni [i mean thn2 lps] 21julai tarikh yang tak kan aku lupa.. kalau thn2 dulu, bgn je pg on 21julai first thing aku buat [x la first thing sgt tp lbh kpd bnd yang aku wajib buat] aku akan send besday message to sumone... tp thn ni??? sume tu tinggal kenangan... aku dah x boleh nak send besday message kt orang tu bkn sebab aku hilang contact number dia and so on... tp sebab nya... dia mmg dh x de...
SEDIH!!!
semalam masa reminder kt hp berbunyi, hati aku jadi sayu sgt... miss him so much!!!
and today... 21julai2009
dah 110 hari dia pegi tinggalkan segalanya...

Al-Fatihah buat dia yang jauh mata di mata tapi sentiasa ada dekat dalam hati aku...

wassalam....

1 comment:

Anonymous said...

dia tetap di hati~
Al-Fatihah.