Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, July 4, 2009

finally

ermmm
ari ni dh 4hb julai... next week [6hb julai] akan mula kuliah utk sem baru... aduh!! cm x puas cuti lg... dgn result last sem yang x membahagiakan, bertambah merosot la semngt aku.. [ adoi...ada la cmtu...] x leh2.. aku kena buat lg baik... lg baik dr sebelum2 ni... MESTI!!! HARUS!!! PERLU!!! WAJIB!!!

key la... actually tu bkn tujuan sebenar... sebenarnya nk citer pe jd ari ni...
ari ni bgn pg2 [xd la pg sgt, bese2 jer...] kemas2 brg yang nk hntr sket2 kt kolej ari ni... kul12 ++ aku ngn family kakak aku bergerak ke shah alam...

destinasi : kolej melati, uitm shah alam

smpi jer sana, lengang... x byk kenderaan mcm aku dftr last sem... terus ke tmpt di tuju... tp cm bese kete x leh msuk kwsn kolej, so aku kena la menapak dr bus stop ke kolej... akk lak g park kete kt tmpt parking sblh ngn FTMSK [nth pe nama baru dia, aku x ingt lak...sori ek???]

lepas isi borang2 yg sama setiap sem, aku pn dpt la bilik baru... even x dpat nk dok 2nd or 3rd floor x kesampaian, xpe la... 4th floor pn ok la drp 6th floor cm sem lps... then ajk tu suh aku msuk blik no 1... haaaa???? xmau!!! sy mau bilik dkt ngn toilet... senang sket... bkn je dkt ngn toilet tp dkt gk ngn bilik ampaian... nsbek x ramai org, so boleh la ajk tu layan permintaan aku... mekacih ye ajk....

key la...
tu jer utk hari ni... nti sambung citer lg...
ari first utk sem ni... dn perkara utama perlu dilakukan [aku rasa laaaa] jmp Dr Halila. aku harus selesaikn urusan pendaftrn subjek [ tiap2 sem aku perlu, kena dan harus utk jumpa dia].
pasal benda tu, nti aku citer

bye...
nk wt benda len lak...
esok nk cousin ak kawin
selamat pengantin baru ye abg mizi....

wassalam

No comments: