Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Wednesday, July 15, 2009

jerebu

huh!!!!
itu lah yang aku alami skg ni di bumi shah alam...
jerebu telah berlarutan selama dua hari dan membuatkan aku semakin suka menghabiskan seluruh masa masa 24 jam sehari semalam di dalam bangunan... hehehe...

first day jerebu tak lama sgt even keadaan memang tak berapa sesuai untuk melakukan aktiviti2 luar sebab masjid shah alam pun dah tak berapa nak nampak menara dan kubahnya...
dan hari ini keadaan bertambah2 tak sesuai untuk berada di luar bangunan lama2.. pegi kelas then cuba balik secepat mungkin (either naik bas or jalan kaki tp cuba nak elakkan jalan kakisebab tak sanggup nak sedut udara yang tak sihat banyak2).

malam ni aku keluar atas urusan yang amat penting dan cadangnya untuk bersenang2 di DC sebelum balik kolej tapi keadaan memang menyesakkan. AKU AMAT TIDAK SELESA!!!
jarak penglihatan aku yang sememangnya tak berapa bagus pada waktu malam diburukkan lagi dengan keadaan berkabus seolah2 di negara2 yang sejuk or lebih kurang dekat genting highlands or cameron highlands... seriously... aku tak tipu... dari petang tadi blok2 fakulti yang gedebak besar dari pemandangan bilik aku seakan2 menyorok... aku tak suka keadaan cuaca seperti ini... TOLONG AKU!!!


1 comment:

Anonymous said...

hahaha. tau x pe!
hazzy gile!
sesak tahap gaban. adoyai.