Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, March 7, 2010

hari mendemukkan

semalam saya telah berjaya menjadi seorang pengukur bangunan JUSCO bukit raja yang berjaya... yeayyyyy!!!
bertolak dar sek2 shah alam jam1030 dengan taxi. sampai2 terus pegi tgk ada citer pe yang best. pilih-punya-pilih, at last pilih nak tgk Niyang Rapik jam1120 pagi. so pusing2 dulu kt first floor tu. pastu g la tgk citer seram tu. abis citer lebih kurang kul1 camtu. perut dah lapar. so bermula episod "HARI MENDEMUKKAN". pusing2 JUSCO 2,3 kali at last pilih Pizza Hut... ngeh~
let see pe yang telah diorder untuk santapan tenghari untuk 2orang
  • set piza untuk 2orang [chicken masala]
  • chicken spaghetti
  • chicken wings [4 ketul]
  • chocolate volcano
waaaa~~~ dahsyat btl. semua tu saya makan. nth bape byk kalori saya amik semalam. TOLONG, TOLONG~ nak bakar balik semua kalori tu. abis makan kul2++. kenyang teramat sgt. ALHAMDULILLAH. pastu jalan2 lagi ukur JUSCO before solat zohor kul3. lepas solat pusing2 lagi, sebab saya cadang nak cari purse baru *wink* tapi x ada yang berkenan. takut nak tgk yang branded, of course la harga ratus2. bila nak sale ni.... nak purse baru. dah bosan tgk xd purse cantik, masuk FOS lak. tgk2 baju. kt sini bermula pembelian pertama. baju "BUY 1, FREE 1". best wooooo~~ RM50 dapt 4 helai baju. ngeh~
sorang dapat 2helai baju. suka2...

pastu dah puas ati dapat baju, masuk la speedy. tapi x beli apa2. tgk jam dah kul5. haus la plak. lepak kt Secret Recipe. tapi x makan la. kenyang lagi masa tu. so minum2, sembang2, ngumpat2 jap. pastu  snap gambar kt tempat permainan tu. jalan2 lagi sampai kul7 sebab nak solat asar terus solat maghrib. lepas maghrib, masuk Tomei, tgk2 cincin diamond. oh!!! cantik sgt. sape la nak bagi cincin diamond kt saya ek? lepas puas pinar2 mata kt Tomei masuk la Poh Kong, tgk diamond lagi. oh ya, emas 999 semalam saya tgk rm146/gram. aduh!!! cmne nak kawin ni, mau rm200/gram kot time saya nak kawin nanti. dush!! gatal nak kawin dah~

kul8 gerak balik sek2. makan KFC lak. hahahaha... sepanjang hari makan fast food tapi kt KFC saya makan nugget je. kul9 gerak balik. SEDIH~~
tolong,tolong... pehal lak saya ni.

konklusinya...
semalam adalah HARI MENDEMUKKAN saya. xmau.xmau


salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam

No comments: