Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, April 10, 2010

tertekan

petang tadi [kul3++] pegi PTAR. bincang LAW untuk Mock Trial. tapi aku banyak diam je. sebab aku susah hati.

tarikh presentation FYP dilewatkan ke 12mei 2010. 
dan tarikh hantar draft kpd 2nd examinar diawalkan ke 28april 2010. 
perkara ke2 itu amat membuatkan saya stress kerana data saya tak lengkap lagi. last week analyze sample untuk intermediate concentration. and guess what happened???

retention time dia x sama!!!

geram OK???

recovery punya la tinggi tapi tr x masuk dalam list standard pun. pe aku nak cakap kt SV nanti???

aduh!!

aku mmg macam nak nangis. 

okey, tu sal FYP.

ni nak citer sal satu subjek yg aku amik sem ni dan i'll seat for that paper as my first paper on this becoming final exam [paham x english bdk tadika aku ni???]

tadi kelas tu BATAL lagi!!

aku stress lagi!!! pe aku nak jawab final nanti???

ada lagi topicssss x cover okey???

kesimpulan : AKU STRESS, jadi aku berhibur di PAS kul 530 tadi.


psssttt : ari isnin lepas, masa aku tgh mekap2 [pakai tudung i mean] untuk pergi kelas OSH, tiba2 rindu arwah ayah. sampai aku monolog sorang2,

" dah lama x dengar sore ayah, nanti nak kol ayah la..."

serius, aku x tipu. aku terfikir macam tu. AKU RINDU DIA. dulu time aku stress, dia macam tau2 je. dia akan call aku [arwah ayah jarang call sendiri anak2 melainkan ada hal penting atau selalunya bonda yg call]




salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...


No comments: