Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Friday, May 14, 2010

kebosanan

salam semua
semua orang tau kan aku dah kt ipoh sekarang ni
berdua dgn bonda
bonda ngajar ptg
so lps zohor tu mmg la aku tinggal sorang2 kt rumah
630 g amik bonda kt sekolah terus g makan malam
x masak pun kt umah
sebab hanya berdua
makan pun simple2 je
dah 2 ari kt umah
2 air gak la aku x makan tengahari
mana tak nya
bangun pun dah terang
breakfast + lunch = BRUNCH

so dkt2 kul1 aku hntr bonda g sekolah
balik umah
ngadap TV
tapi bosan!!!
pe la astro
byr mahal2 tapi xd citer best2
MENCI!!!


tghari td lepas hntr ibu, ngadap TV sampai rasa mengantuk tahap dewa
masuk bilik terus tidur...
aduh... demuk laaaaa...
230 bangun siap2 nak g renew lesen
mmg berani mati laaa
lesen dah mati seminggu lepas
then jln2 kt BILLION

dkt2 kul430 balik umah
tgk Tv lagi smbil kemas2 barang ibu
maklum la cikgu
bertimbum2 kertas


k laaa
dah kul6
nk siap g amik ibu


p/s : rasa macam nk masak. sape nk makan masakan saya???



salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam

No comments: