Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, June 26, 2010

aku kena DIET

salam semua.
rasa badan macam dah berat dalam masa satu hari je.
mana tak nya,
semalam pagi2 aku dah melantak NASI dengan lauk yang menyelerakan
tengahari aku dah tak nak makan konon2nya sebab dah kenyang makan pagi tu.
tapi aku makan gak ROTI BAKAR.
okey, nafsu2..

lepas hantar bonda pergi sekolah membawa diri ke Jusco. 
cadangnya nak ke bank tapi lupa bawa buku bank terus ke Jusco... 
jalan2 kat Jusco sempat bagi "sedekah" nasib baik tak banyak. kalau tak pokai2..
lalu sebelah Secret Recipe, aduh!! menggoda... singgah jap. tengok2 cake.

"kak, CARROT CAKE satu slice"

YES! makan lagi jam 4 petang.

sebelum balik singgah billion beli barang makanan lagi.
sampai rumah makan JAJAN lak.

tengok2 TV, alih2 dah pukul 6.30 petang.
gerak gi amik bonda.

"ibu pergi maktab malam ni. nk makan apa malam ni? KFC boleh???"

wawawawaaaaaaa =(

cuba sesapa boleh tolong kira bape banyak calories intake semalam? 
gila laaaa


p/s: aku tinggal kat rumah sorang2 semalam sampai pukul12. 
statik aku atas sofa depan TV dari pukul9 sampai pukul12.=)






salam mahabbah
salam ukhwah 
wassalam... 


lots of L♥VE

No comments: