Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, June 13, 2010

AWARD


salam...
sementara tunggu UiTM student portal dah x jem, so aku jalan2 tengok blog orang. bila balik blog sendiri, tiba2 dapat Award lak...

thanx ye sweet_teddy sebab bagi akak award ni... heheh... sweet teddy ni lagi muda dari adik aku. terasa tua la plak nak dapat award comey ni...

here is the task to be complete :

ok, tugas bg sesiapa yg telah menerima award ni ialah: 
  • ceritakan bagaimana usaha korang utk mencomelkan blog korang. contoh macam korang mengubah suai blog sampai tak tido malam ke, etc. juga sertakan sekali 2 website yg korang slalu pegi utk membantu korang mengedit blog. sila jgn kedekut ilmu, ya. kita mesti saling berkongsi. :)

                usaha aku untuk comelkan blog ini?? entah... aku selalu blogwalking then bila tgk blog yang comey2 teringin gak nak ada blog comey2 tapi bila aku sedar yang aku dah injak 20+++ jadi tak mau la comey sangat. nanti orang ingat aku budak sekolah. [ye ke? perasan je lebih =p] tapi aku selalu gak usha2 template blog yang cantik2 tapi semua tak memenuhi syarat2 aku... hahahaa... kesimpulannya, tak ada istilah aku stay up untuk mencomelkan blog ini. oleh itu, aku tak ada spesifik blog yang aku ikut tutorialnya untuk mencomelkan blog. maaf ye sweet teddy. tapi aku rasa korang pun leh tgk sendiri, blog aku simple sesangat2. tak ada fancy2 pun. okey, ENOUGH!!

      • tuliskan 5 perkataan yg menggambarkan diri korang. contoh: pandai, pemalas, pelukis, pembersih, peramah.
      + chubby +
      + girl +
       + pembersih +
      + chemistry + 
      [i mean i heart chemistry]
      + muslim +
      • tag kawan2 korang yg korang rasa patut menerima award ini.
      sape2 nak award ni, sila la amik di blog sweet teddy. minta izin dulu ye...



       here goes  the award... thanx again to sweet teddy.



      p/s: ni entry auto publish. thanx!


      salam mahabbah
      salam ukhwah
      wassalam...



      lots of L♥VE

      No comments: