Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Wednesday, June 30, 2010

Bloggers Club

Peringatan!
entry ni dah kena lekat dgn gam gajah.
scroll bawah lagi untuk entry baru.


hari tu blogwalking. entah tak ingat kat blog sape dia promote UiTM blogger, 
jadi aku sebagai pencinta setia UiTM di hatiku, terus join UiTM Blogger tersebut.

jadi kepada sesiapa budak UiTM yang ada blog dan baca entry ni, jom klik gambar ni.





pastu bila jalan2 kat blog Ben Ashaari, rupa2nya dia pun ada bloggers club. jadi aku pun join gak.
En. Ben, saya tolong promote bloggers club awak walaupun saya tau awak memang ramai followers.. 
saja nak bagi lagi meriah. boleh tak?? [dah buat entry baru nk minta izin ^_~]
p/s: klik pd logo untuk ke link berkenaan.




salam mahabbah 
salam ukhwah
wassalam... 


lots of L♥VE

7 comments:

Ben Ashaari said...

terima kasih kerana sudi mempromosi kelab blogger tersebut .. :)

Unknown said...

hehe.
uitm mane ey?

azwniesd said...

wahh. uitm dah ada blogger team. hehe.
dah join !

u uitm mana erk ?

SyaNa_SaN said...

hye jue,

Syana pun UiTM blogger jugak. Salam kenalan. Awak UiTM mana erk??

Btw.. Syana follow awak.. Singah2x ler ke SiFi jugak yer..Wee

Diarihatiku1976 said...

wahh. uitm dah ada blogger team. hehe.

matahati-aishahazhar said...

klu bukan ahli uitm bileh tak.. heheh

Unknown said...

to all UiTM students and alumni, jom join uitm blogger..

to peminat BA, jom join kelab blogger BA.


ratu kebaya, i x tau la kalau bkn uitm blh join ke tak.. aku bkn tok penghulunya.. i ni pengikut jer.. =)