Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Wednesday, June 16, 2010

salam semua...
petang ni baru ada mood nak update blog. tu pun sebab hujan lebat turun mencurah2 sehingga melembabkan signal astro. jadi disebabkan astro tak dapat signal, maka aku pun merajinkan diri untuk mengupdate blog setelah 3 hari aku tak jenguk blogspot ni.. haaaa.. tak percaya?? percayalah bahawa sesungguhnya 13-15jun yang lepas aku telah bersukaria bersama sanaksaudara bagi program Family Day yang saban tahun diadakan. jadi kesimpulannya entry2 sebelum ni adalah autopublish. harap maklum

okey. enough dengan perenggan pendahuluan. so sekarang masa untuk melayan gambar.
Zassss~

aku dengan little sist sebelum bertolak.
masa ni tengah tunggu pakcik aku..



baru sampai teluk batik.
cousin2 aku yang sampai awal selamat terjun ke laut dah.
so aku sebagai penonton



first day.
mulakan pagi anda dengan senaman ringan.
poco2.. suka betul menari poco2



memang suka berkepit berdua budak 2 orang ni.
maklum la membesar bersama.
opsss... bukan badan yang besar yeee..


aktiviti yang di nanti.
anak2 semua selamat ke laut.
mak2 dan bapak2 melayan karaoke.


ohhh... sungguh aku tak sangka adikberadik ibu aku suka menyanyi.
hiburan kami petang itu lagu2 zaman 70an.
antaranya Brorey, Katty Ibrahim dan seangkatan.


dan lagi...


dan opah aku sebagai pemerhati.
pstttt... aku malu sama diri sendiri.
opahku pandai berenang tapi aku??
huahuahuhu...
sessi bergambar


opahku bersama anak2nya
p/s: 2orang anak opah aku tak ada dalam gambar


gelagat keluarga besar GS


opahku bersama anak2 dan menantu2


okey, cuba teka bayi tu anak siapa?? 
haaaa... sape kakak, sape adik ni???
cepat2... teka...


si baby akhirnya tidur setelah direbut kami berdua



baby ni sangat behave...
sape la gamaknya ibu dia...
pssstttt... aku suka bau baby.


gambar kenangan sebelum pulang ke rumah masing2



ni la antara ahli keluar GS yang dapat hadir.
p/s : ramai lagi tak dapat hadir tau.
esp cucu2 yang dah kerja


lastly

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


sila la tatap gambar missjue pandangan sisi..


salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...



lots of L♥VE

No comments: