Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Thursday, July 15, 2010

Hari ke-4

salam semua.
pagi2 ni aku mencuri waktu untuk menaip sesuatu sebelum bersiap untuk ke court
hari ni dah masuk hari ke-4 aku berulangalik ke mahkamah
untuk apa???
nanti aku cerita.
sangat meletihkan bila terpaksa turunnaik mahkamah
kerana sesugguhnya mahkamah tu memang terletak di atas bukit dan memaksa aku turunnaik tangga pergi dan balik. sangat letih.
semalam extraaa letih. keluar ke court jam 8 pagi dan pulang ke kolej jam 930 malam.
apa aku buat? nanti aku story...
oh, aku sangat rindu untuk berBW tapi keadaan sangat tak mengizinkan.
ni pun curi2 masa lepas solat subuh untuk post entry.
masih mengumpul bahan untuk dibebelkan.
mungkin esok aku post sesuatu yang BEST untuk dibaca.. insyaAlllah kalau tak ada aral melintang.
sekian untuk waktu ini.
mohon maaf sekali lagi.


katahati :: rajin2 ye klik nuff aku.. aku dapat lagi satu BE... ni yang bertambah sayanaaaaaaannnggggggggg kat nuff... =)


salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...



lots of L♥VE

No comments: