Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, July 24, 2011

aktiviti hujung minggu



hari Sabtu


budak2 yang sabar menati sarapan pagi di food court Jusco.
adik nak makan mee cicap. hehehe.

aktiviti selepas sarapan. disebabkan terlupa bawa recycle bag, maka penuhkan troli dengan hasil belian. paling syok sekali, aku dengan kakak aku masing-masing berjaya menyambar 5 helai kemeja berharga RM73 setelah diskaun 70%. bahagia bukan?? happy hour tuuu.


kakak dan adik yang mula-mula excited nak naik beruk, tapi bila beruk "angkat" diorang dua-dua muka pucat. adik siap nak turun dari kerusi tu.


petangnya, aktiviti membuat blueberry cheese tart. jenuh weiii. 2 jam dapat 40 biji je. mula-mula elok la aku buh cheese pastu blueberry jem, lama-lama aku campur je jadi yang color purple tu.


hari Ahad

ahad pagi tak ada apa. tengahari lepas lunch memecut ke bakery. beli bahan untuk buat muffin pulak. rajin kan? dapat la 60 biji muffin. minggu depan kakak aku kata nak buat cheese kek dengan triffle. so, nantikan ye?









1 comment:

Dr Singa said...

nak oder 5 tray bluberi cis tat boleh..??
:)