Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Monday, December 12, 2011

HELP ME Choose The Most Sweet Colors Combination

Aku tengah fikir-fikir warna yang comel-comel. Tak tahu nak cari color combo dekat mana. Maka berjalan-jalan di alam maya. Dan entah macam mana boleh tersampai dekat The Perfect Pallete ni. YAHOOOOO!

Tak perlu aku nak susah-susah fikir mana nak cari color combo. Aku ni tak pandai sangat nak cari dan padankan warna. Aku kena curi idea orang sikit. Maafkan aku ye.













Banyak lagi yang berkenan di hati, tak larat nak C&P. Jadi aku tinggalkan link sahaja. Jom sama-sama rasa cair dengan aku :)

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyak lagi. Tapi korang pergi la tengok sendiri. Semua comel-comel lor!







1 comment:

MiszSpecky said...

semua cantik22222...tp mate prefer yg 1st n 3rd..