Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, November 5, 2011

Buku Untuk Dijual.

Aku ada beberapa buah buku yang aku rasa aku tak akan baca di hari kemudian. Jadi daripada simpan buat pekasam, lebih baik aku let-it-go pada orang yang confirm-confirm akan manfaatkannya.

Buku-buku tersebut ialah seperti berikut :


1.  EVIDENCE ACT 1950 (ACT 56) & EVIDENCE OF CHILD WITNESS ACT 2007 (ACT 676)

 Buku ini masih di dalam keadaan yang sangat baik. Tanpa sebarang contengan. Berbalut kemas.
Beli pada harga RM15. 
Harga untuk anda RM10 termasuk kos penghantaran.



2. CRIMINAL PROCEDURE CODE (ACT 593)

 Juga di dalam keadaan yang sangat baik, tanpa sebarang contengan.
Beli pada harga RM22.50
Harga untuk anda RM 17 termasuk kos penghantaran.



3. PENAL CODE (ACT 574)

Di dalam keadaan yang sangat baik, tanpa sebarang contengan.
Beli pada harga RM19.50
Harga untuk anda RM15 termasuk kos penghantaran.



Sebarang pertanyaan, sila hubungi saya di
jue.shaeuj@gmail.com
Segala detail pembayaran akan dimaklumkan melalui email. Dan penghantaran akan dibuat setelah anda membuat bayaran penuh. 


Sekian. Terima Kasih.





No comments: