Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, December 10, 2011

Little Note For You

Salam Malam Sabtu buat semua.

Terasa nak mencoret sesuatu tetapi mood tu tak sampai lagi. Aku tak tahu tertinggal dekat mana mood tu. Seminggu lepas penuh dengan dugaan dan cabaran. dan akhirnya pada hari Jumaat, segalanya berakhir. Dan aku kembali tersenyum.

Paling buat aku terasa ingin terus menangis bila dia berkata, "senang hati saya tengok awak macam ni. kalau tak hari-hari awak mengadu benda yang sama."


Untuk dia,

Terima kasih kerana setia mendengar segala aduan saya. Meminjamkan telinga awak untuk saya komplen macam-macam hal sekeliling saya. Terima kasih yang teramat sangat!

Dan buat masa ini, saya berada di rumah tercinta. Selangor cuti sampai hari Isnin ye. Mari berehat puas-puas buat semua yang bekerja di Negeri Selangor. Lagi 2 minggu, satu Malaysia cuti sampai hari Isnin gak. YEAAAAYYYY!

Sebenarnya, banyak nak bercerita. Tapi, nanti-nanti la ye? Saya nak off dulu. Nak tolong kacau adik saya buat homework. Oh no, my little sister is going to be 17 y.o girl next year! 

Dear Little Sister,

You are my little sister but next year you are big girl okay?


Bye everybody. Have nice weekend. Enjoy your time with your love one!


 

No comments: