Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Thursday, June 13, 2013

His Timeline

Salam semua.

Aku saja-saja godek-godek album dekat facebook suami aku. Banyak juga gambar dia upload, terutama gambar kerja dan gambar pemandangan. Gambar personal memang jarang dia upload dekat facebook. Boleh kira dengan jari tangan berapa banyak gambar aku dekat facebook dia. Hahahaha. Tapi kalau tengok dekat handphone dia memang banyak la sebab aku suka snap gambar guna handphone dia. Kikikikiiii.

Godek-godek album dia, terjumpa yang ni;


Ini sebenarnya dari instagram dia. Sebelum kahwin ni, tapi sedikit error di situ. Apa errornya? Biarlah rahsia. Benda kecik je pun. Yang penting dah kahwin pun sekarang ni. Alhamdulillah. Baby pun dah on the way.

Mungkin dia patut update;

2013 : being a father to a lovely baby.

Bila baby comey ni nak keluar? Aku pun tak tahu. Rahsia Allah, bila Allah kata keluar maka keluarlah permata hati kesayangan ni. Memang tak sabar sangat dah ni.

Ok lah. Itu je nak cerita. Nanti sambung lagi. Doakan aku dan si kecik comey dalam rahim ni sihat-sihat sentiasa dan doakan baby ni cepat-cepat keluar. Ramai dah dok tanya.

Wassalam.


No comments: