Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Monday, March 30, 2009

2 weeks left...<<<<-------

actually aku patut post bnd ni last week tp byk btl mslh ngn wireless kt kolej tu...so br ari ni aku berpeluang nk post bnd ni...so, read it key???
erm.... 2 minggu jer lg... tuk per??? FINAL EXAM... wawawaaaaa.... rs cm br je dftr msuk tp rupanyer dh dkt 14 minggu... huhuhu... ada 2 minggu jer lg tp keje2 yg xsubmit lg a.k.a tergendala bertimbun2 lg... aduh... sempatkn aku nk siapkn??? sama ada sempat atau x, aku mmg kena siapkn PALING LEWAT 10April2009... tp quality dia aku xdpt nk jamin... mungkin x 100% memuaskn tp aku akn cuba terbek..

senarai keje yg tertangguh dn perlu siapkn dalm tempoh seminggu ni...


  1. lab report CHM580 (FTIR+NMR and ICP)

  2. lab report CHM510 (GC, GC-MS, HPLC)

  3. assignment FSG500 (tajuk nye wt aku PENING!!!!)

  4. assignment ARAB (ala2 drama sebabak ERA...hahaha)


perkara penting yg bakal menjenguk aku before dtg nyer study week:


  1. presentation BEL (2April2009)

  2. test ARAB (2April2009)

  3. test CHM510 (10April2009)

so far... tu jer yg ada... tp aku pasti dan yakin mesti ada lg test yg dtg pasni... PERCAYALAH...

one more thnig yg sbrnrnyer LEBIH PENTING dr yg len... STUDY untuk FINAL EXAM....

kpd sesape yg sudi membazirkn masa utk bc blog aku, TLG DOAKN aku dpt wt terbek final nti... n LULUS sume paper... n kalu blh pointer 3.0 and above.. tp kalu DOAKN dpt DL pn pe slhnyer... hihihih....

key la... benti kt cni... kul 11.30 ada kels QA... n i've a lot to do b4 go to class...

wish me LUCK!!!!

bye...

No comments: