Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, March 22, 2009

boring...

ermmm...
aku kt hospital skg ni...wt per???x yah arr tau...xpenting pn utk korg tau... actually aku on laptop ibu ni sbb nk siapkan keje BEL n nk msukkn data utk report 510... tp tbe2 ternmpk broadband ibu... aku pn onlne la sjkp... kul2.30 td ibu ngn abg jo g hntr adik aku blikl skolah kt kg gajah... kalau sape xtau kt mana kg gajah tu... biar aku gtau... kg gajah tu kt perak la... byk gila gajah kt tmpt tu sbb tu nama dia kg gajah... hahaha... nth arrr... aku pn xtau npe nama dia kg gajah... about sejam dr ipoh... jauh btl adik aku skolh... tu la... dulu ayah aku nk pindhkn dia ke skolh aku tercinta, dia xmau... so skolah la dia kt kg gajah tu... skolah aku dulu tgh bndr ipoh... slbh jer ngn istana kinta... hehehe...
haaaa... aku teringt sumthing... smlm aku wireless kt kolej... bka blog ecah (member kt taayah) pastu jmp lak blog farehah (member taayah gk) then jmp blog wani ZF (member taayah gk la)...tp blog ecah ngn wani ZF la plg lama aku singgah... best gk bc citer2 kwn2 dh lama xjmp... jgn nanti aku bc blog sape2 tgk2 ada member aku yg dh kawin... hehehe...
key la... bye...
jmp lg nti...

No comments: