Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, March 8, 2009

2.03pm

hahaha...aku menulis lagi...rajin btl aku...hehe...sementara cuti 3ari ni bleh la aku membazir masa even kt sblh ni buku2 bertimbun2 untk di telaah...dan report aku berbaris tunggu giliran untk disiapkn...sabar yer semua...aku ni mmg suka wat keje last minutes...cth pljr yg x brape cemerlang...hehe...

ok...skg dh kul 2.05pm...akk dh bz kt dpur menyiapkn keje2 terakhir sblm ktorg leh mkn tghri...aku???hehe...tlg sket2 jer td..jd la...at least g gk dapur kn???nti xd la risau kalu bakal mak mertua interview...alamak!!!per bnd aku ckp ni...terlebih sudah...

ari ni kakak aku msk ikan steam, tempoyak patin, udang goreng kunyit ala2 mamak gitu (hehe...), and kailan ikan masin...amcam???terliur x???jgn jeles ek...k la...

anak sedara aku dh nangis lak...nk tidurkn dia blik...

bye...

ha...ni la anak sedara aku tbe2 menangis tu...comey kn???mcm untie dia...hehe...muuuaaahh!!!cyg dia..

No comments: