Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Friday, April 17, 2009

thanx to my frens....

THANK YOU SO MUCH!!!!
rs nyer tu jer aku mmpu ucapkn selain doa aku pd Yang Maha Esa utk sahabat2 tersayang atas sumbangan ikhlas yg diberikan...
mmg amat bernilai bg aku dan keluarga... doa aku semoga korang sentiasa dilimpahkan dengan rezeki yang halal dan diberkati...
utk sahabat2 DIC Arau, aku mmg tak jangka sgt2 ats sumbangan korg tu... InsyaAllah niat ikhlas korg tu akan mendapat keberkatan dan keredhaan dr Nya...
cuma satu permintaan aku, selagi mak ayah korg masih ada di cc korg hargai mereka seadanya... cuba utk tunaikn setiap permintaan mereka... sbb stlh meraka "pergi jauh" dr korg, br korg akan merasa sunyi yg teramat sgt... dn setiap kali parents tegur slh silp korg, jgn anggp sume tu sbg bebelan.. sbb bila dorg dh xde, korg akan rindu sume tu... dn korg akn rs kehilngan yg semmgnya tiada galang gantinya... PERCAYALAH...

after 15days, i really miss him...
even kdg2 kesibukan dgn keje dan dihimpit waktu wat aku "terlupa" seketika... tp dia sentiasa dlm hati aku... SELAMANYA...

3 comments:

Mr. Shah Zain said...

sori..sy xde pe nak bagi..tapi sy slalu doa utk kesejahteraan arwah.

merentas horizon said...

salam..
inalillahiwainna ila rajiun..
maaf kite xtau berita ni..
smoga arwah dicucuri rahmat dan di tempatkan bersama para solihin..

miss jue said...

it's ok ecah...
thanx doakn utk arwah...
hidup ni hanya pinjaman...
stiap yg hdup pasti akn pergi...
kita yg tinggal mst teruskn hdup...
bykkn amal...