Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, June 28, 2009

last day

ari ni aku last day kt ipoh lps dh spend masa sebulan++ kt umah tersayang ni... arghhhh... malas nk blik shah alam... nk dok umah lg... jumaat lepas last day aku amik ibu kt sekolah. lepas mayb next year kot. x tau la bila2... ermmmm...
masa tnggu ibu kt skolah, tgk bdk2 skolah teringat zmn kanak2 aku... aku agk nakal gk dulu... serius niiii...
tp bila blik umah, siap2 barang nk bw balik shah alam, teringt lak zmn diploma dulu.. pkcik n mkcik aku dtg umah lps hntr ank dorg kt uitm seri iskandar semlm.. dgr mkcik aku cerita, aduh!!! rindu btl zmn lewat remaja... zmn mula2 masuk u.. orientasi yang memenatkan.. kwn baru, belajar bnd baru, suasana baru... ARAU... jauh dr hiruk piruk bandar... abang aku kuar dr uitm arau, aku lak msuk... then bila dia kuar dr uitm shah alam, aku lak msuk sana... adik bradik aku sume product uitm... heheeee... ipar2 pn sama... kui3...

key la... mls nk tulis dh... tgk gmbr je la ek???









part1
x de gmbar menarik la...
sebab sume cm malu2 lg.. br nk kenal2 ngn kwn2
even xd gmbr tp kenangan ttp byk... cuma mls nk taip
sume nyer tersimpan kemas dlm kotak memori...
sorry





part2
x banyak gambar nk share

x ingat la tugu pe ni... jalan2 terjumpa lak...


umbrella gulrs...

rumates di pantry... =(

jalan2 kt ladang...







part3
suka bergambar dlm lecture hall





lecutere hall

terawih... ramadhan...

dinner kolej




part4
paling banyak bergambar [tp mls nk upload byk2]

kt giant alor star... jln2 cari bahan...

our ETR team...

gurls...

dinner... dh kenyang mkn...

happy go lucky...
reen.. jue.. off

intrumentation lab...

konon2 nya rajin la aku ni...




part5
last sem belajar sblm pegi LI

dinner part5... rasanye dinner yang paling sempoi... black n white...

terror ke aku nk operate GC - MS tu??? men tekan2 jer...

pre-grad dinner... Putra Palace...
temn2 semeja...

it's me...



part6
final year... hantar report LI...

reen... jue... mas

dinner together at RPA

jalan2 kt gua kelam... dh nk kuar dr uitm arau br ak dtg sini...

kt gua kelam



No comments: