Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, August 23, 2009

satu ramadhan

ari ni dah dua ramadhan...
Alhamdulillah dah selamat berpuasa sehari... semoga diterima dengan sebaiknya..

semalam mula2 agak sedih bila pk kn kena buka pose sorang2... tengahari mesej2 dengan bonda... bonda kata try la mesej dear sist kot2 dia boleh amik saya dan dapat saya buka puasa sama dengan family dia... tapi saya kata kt bonda, xpe la... selalunya dear sist yang akan call saya... dia ada hal la agaknya tu sebab tak call saya... then bonda kata, pegi je la umah acu [adik bongsu bonda]... tapi saya biasa laaa... x nak nyusahkan orang. lepas zohor acu call, ajak buka puasa umah mak cik sinar [adik bonda gak]... saya pun ok jer...

kul6 acu and family amik saya kt kolej.. kebetulan makcik saya dari ipoh pun dtg sana gak... jadi meriah la berbuka puasa pada hari pertama dan tmbh2 lak ari ni birthday cousin saya... bertmbh2 meriah laaa... solat maghrib, isyak dan terawih sama2...

lepas terawih tgk cerekarama [bukan bidadari]... xtau nak kata ape ttg citer ni... tapi itu realiti kehidupan... nth laaa... abis cerita baru balik umah acu kt desa alam, shah alam...

p/s : thanx a lotssss to mak cik sinar and pak cik din [selaku tuan rumah] untuk makanan yang sedap2... kenyang sungguh...

p/s 2 : extraaa credit to acu sebab pilih kek besday yang sedap itu... nyummy2...

p/s 3 : agak sayu dan sedikit bersalah sebab x balik ipoh n sambut first ramadhan sama2 ngn bonda and little sist... insyaAllah hujung minggu ni ipoh destinasiku...

nota pengarang : hepi 16 besday to syakirah... semoga bertambah amalan seiring dengan usia...


salam ramadhan...
salam ukhwah...
salam mahabbah...

wassalam...


No comments: