Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, August 29, 2009

yahoooooo!!!

untuk pengetahuan semua pembaca saya akan pulang ke ipoh pada pagi ni...
syoknyeee... rindu bangat sama ipoh... hehehe...

MyEm0.Com
saya sangat senang hati... x sabar nak sampai rumah...


MyEm0.Com


dan berkemungkinan besar saya akan menyepi selama hampir seminggu kerana perkara2 utama yang perlu diutamakan... [sila lihat miss jue things-to-do list]... MyEm0.Com

oleh kerana saya selalu berangan2 untuk menjadi pelajar cemerlang, jadi saya dengan rela hati dan rendah dirinya merajinkan diri untuk siapkan semua kerja saya sebelum due date... dan kepada anda semua yang membaca entry ini, mohon kerjasama dengan penuh keikhlasan doakan la yang terbaik buat saya di dunia dan akhirat... doakan semoga saya berjaya menamatkan pengajian insyaAllah pada Nov2010 dengan cemerlang...

ok la... tu jer nak pesan... buku biochemistry dan notes food chemistry sudah memanggil2... dan saya perlu access science direct untuk dapatkan lagi banyak journal berkaitan FYP saya... MyEm0.Com



nota ringkas : saya terlepas sahur hari ni... aduh!!! cmne la leh x sedar alarm berbunyi... sedar2 jer dah subuh... huhuhu... sedihhhh... MyEm0.Com


nota ringkas2 : saya masih menunggu panggilan dear sist... dia kata akan call sebelum amik saya kt sini... mana niiiiii... MyEm0.Com



MyEm0.Com
bye semua... nanti kita jumpa lagi... insyaAllah...


salam ramadhan..
salam ukhwah..
salam mahabbah..

wassalam...

2 comments:

Mr. Shah Zain said...

tgu alarm? smpi ati

Unknown said...

ye la... mula2 mmg tgu alarm hp bunyi... tp x bunyi2... bila mr shah kol, mmg x sdr lgsung... huhuhu... btl2 tdo mati...