Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Wednesday, September 9, 2009

forensic chemical analysis

salam dan selamat pagi semua...

jumaat ni saya ada test forensic chemical analysis [FRS650]... tapi masalahnya saya x study pe2 lagi.. sbb saya x sempat nk copy semua notes ms lecture... disebabkan subjek ni hanya lebih kepada aplikasi penggunaan instrument untuk analysis bahan bukti dan mendapatkan reproducibility result, so saya rs, saya perlu memahami konsep dan principle instrument2 tu terlebih dahulu... untuk test ni, x banyak topic... just satu topik yakni molecular spectroscopy yang melibatkan UV/VIS spectroscopy, FTIR dan RAMAN spectroscopy [kalu x salah saya]... dan semua ni saya dah belajar masa semester lepas tapi biasa la student... bc hari ni, esok dah lupa... kui3 [saya la tu... saya x kata kamu...]

MyEm0.Com

okey laaa... x tau nak tulis per lagi... kepada sesape yang baca ni tapi x paham bnd2 yang saya tulis tu, pergi la tanya kt mr. google... banyak info boleh dapat... best tau main2 ngan mesin ni... kalau mesin tu hang, tunggu jer supplier dia dtg betulkan... x yah wt experiment... hahahahaaa...

dh subuh ni... nk solat dulu... ari ni kelas kul2... kelas ARAB... lepas subuh leh study sket... insyaAllah...


salam ramadhan...
salam ukhwah...
salam mahabbah...


wassalam...


No comments: