Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Friday, September 4, 2009

release tension

Alhamdulillah... hari ni dah 14Ramadhan... tak sangka dah 2minggu berpuasa. rasa macam baru jer... dan bersyukur gak sebab dah lepas test biochemistry and food chemistry... Alhamdulillah gak sebab dapat jawab tests dengan baik even ada sikit2 term yang saya lupa... and test biochemistry agak sedikit frust sebab saya x paham sangat electron transport chain dan soalan tu lak yang keluar... so saya jawab pe yang saya paham dan ingat...

sebenarnya banyak benda nak share dengan readers semua tapi cam malas nk menaip... nak citer sal "chinese restaurant syndrome", "why people don't like milk", macam2 lagi la... nanti2 la saya citer... sekarang ni nak citer sal perubahan2 yang berlaku... bukan pada diri saya tapi pada sape erk??? xtau nak describe... baca je laaaaa...
  1. perubahan tambang RapidKL... actually tambang RapidKL still cam dulu... rm1 untuk tempatan [maksudnya dalam kampus ni still rm1] tapi yang berubahnya... sekarang ni rm1 untuk satu perjalanan... kiranya kalau pegi kelas kena bayar singgit, nak balik kalau naik bus kena bayar lagi singgit... total sehari = rm2... before ni [sebelum 1sept2009] dengan rm1 boleh naik bus dari pagi sampai ke tengah malam... dari dalam kampus boleh pegi sek2... boleh pegi sek7... boleh pegi intec... pendek kata sampai ke KL pun boleh [tapi kena la beli tiket Utama rm2]... sekarang ni nk g PKNS pun dah rm4 [untuk perjalanan pergi dan balik... huhu...] dan kesan daripada itu, saya telah menjadi seorang pejalan kaki untuk ke kelas... untuk elakkan asap2 yang tak sihat tu, saya lalu koridor2 kolej delima... Alhamdulillah... saya masih lagi cergas [harap2 turun la sikit berat ni...]
  2. larangan pengguna polisterin... bagus2... saya pun tak tau sebenarnya tapi semalam beli nasi campur, tengok2 dah xde polisterin... yang ada cuma bekas plastik yang dicas 30sen... ok la kan??? boleh recycle dan terjamin sikit alam sekitar... cleaner pun xd la kena kutip sampah banyak kali...
dah abis citer sal perubahan... nak citer sal juadah berbuka puasa lak... hehehe... dah 2minggu puasa tapi saya x dapat lagi pe saya nak untuk berbuka puasa [sori... saya bukan demand...] saya nak soto/bihun sup/ yang berkuah untuk berbuka... xde keinginan nak makan nasi masa berbuka... last year, ari2 makan soto/bihun sup... mmg puas.. tahun ni xd lak soto atau bihun sup yang sedap... tadi jalan2 kt DC, dah jumpa gerai jual soto... bila nak beli, boleh lak akak tu kata sup x sampai lagi... aduh!!! dugaan sungguh... last2 saya beli bihun tomyam jer laaaa... pun sedap gak... nyummy2... ish2... puasa2.. x baik...

jangan scroll ke bawah....

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.


yang kuidam2kan.... tolong buatkan untuk saya... pleaseeeee...
MyEm0.Com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

soto ayam... sedapnya... =p

dan ini juga yer....
|
|
|
|
|
|
|
|
V

bihun sup... nyummy2...

MyEm0.Com


p/s : saya berpuasa yer....


salam ramadhan...
salam ukhwah...
salam mahabbah...


wassalam....

No comments: