Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Thursday, October 15, 2009

FYP proposal presentation

cerita ni dah agak basi.. tapi disebabkan masa amat sgt mencemburui dan tugasan2 yang x pernah surut sentiasa meminta komitmen saya jadi saya x punya masa yang secukupnya nak post entry sal benda ni...

saya nak cerita pasal FYP proposal presentation on 13oct2009... segala pe yang terjadi pada pagi tu biarlah rahsia kami semua... heheh...

i'm the 8th presenter... masa presenter ke-6 saya dah mula gelabah x tentu pasal, perut dah mula wat hal macam x makan pagi lakkk... bila sampai turn presenter ke7 lagi la saya makin gelabah... bukan saya takut nak present tapi saya mmg cmni... darah gemuruh tapi bila dah mula bg kata2 aluan, mula masuk hujah2, saya dh cool down... akhirnya tiba turn saya. saya rasa saya pegang microphone terketar2 cam nenek tua tapi saya kena relax sbb x nk nti suara saya pun dgr cm tkt jer... so, cool down... tapi saya akui saya kurang prepare... nth laa... bukan x sedia tapi bukan 100% bersedia... jangan tanya kenapa... saya xd jawapan... dan panel pun xd bagi killer questions... tapi risau gak.. presentation tu 30% of total marks... cmner nak dapat A++ ni... hhihihi... harapan punya menggunung tinggi...

tapi saya mohon agar dipermudahkan segala urusan semester ini... saya nak LULUS semua subjek dengan CEMERLANG...

i'm an ordinary student but i want to be an extraaa ordinary so i've to work hard and study smart... not only for myself but for my bonda and arwah ayahanda and as well all my family members...

saya nak semua orang bangga dengan saya kerana diri saya sendiri bukan kerana saya menjadi orang lain...

dan untuk kawan2 juga, berkawan dengan saya kerana saya adalah saya dan bukan kerana saya cuba untuk menjadi orang lain...

dan untuk diri saya... jadi diri sendiri... jangan jadi orang lain...


salam ukhwah...
salam mahabbah...


wassalam..

No comments: