Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Thursday, October 22, 2009

hari2 terakhir...

hari2 terakhir sebelum final exam... saya teramat sibuk... kul3 ptg td saya br selesai test FRS650 dan saya amat kecewa dengan diri sendiri... saya xtau pe yang saya jawab... SERIOUSLY!!! xtau nak kata sama ada susah atau saya yang x paham soalan atau saya x study dengan bersungguh... ya, memang saya mengaku saya hanya mula study semalam... sebab sepatutnya kul11.30pg semalam saya ada test forensic science tapi disebabkan lecturer saya br sampai dr johor, jadi test ditunda ke hari jumaat... jadi saya baru mula study FRS650 jam 12tgh hari semalam selepas lunch... x banyak topic yang masuk.. juz analysis of volatile organic compounds (VOCs), drugs  and arson dan juga atomic spectroscopy... tapi saya masih keliru dengan soalan dan teragak2 untuk menulis jawapan... [p/s: anda boleh kata apa saja tentang saya, kerana saya yang belajr dan saya yang tahu susah senang menjadi pelajar forensic].http://www.emocutez.com

dan sejak semalam saya mencari supervisor saya untuk hantar FYP proposal saya untuk disemak tapi dia teramat sibuk... dan memang salah saya sbb cari dia selepas lunch hour... kalau cari pagi2 of course dia ada kt ofis dia kn???? tapi disebabkan banyak hal yang perlu dilaksanakan dalam seminggu sebelum menjelang final exam ni jadi jadual harian saya jadi kelamkabut... dan saya benci situasi cmni... dan saya berharap esok pagi supervisor saya available kt ofis dia... kalau x, parah gak la saya... next week dah mula final exam.. kalau next week br nk hantar, bila masa lak saya nk btlkn pe yang slh... wawaaaaa... mau nangis woooo...http://www.emocutez.com

dan esok... jumaat 23oct2009 merupakan hari terakhir bg minggu terakhir kuliah bagi sessi jul-nov 09... dan next week akan mula pertempuran di medan peperiksaan... dan sebelum berjuang di final exam, saya ada 3tests esok... 2tests food chemistry and satu test forensic science... waduh!!! bisa bikin pale ku sakit.. dan saya berharap semuanya berjalan lancar..

okey la... bebel panjang lak ptg ni kesan drp ketensionan test td.. huhuhu... http://www.emocutez.com



salam ukhwah...
salam mahabbah...


wassalam... http://www.emocutez.com

No comments: