Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, October 17, 2009

relevankah aku di hatimu


hari ni sepanjang hari baca buku ni... dari semalam lagi sebenarnya... tapi x habis xd la tebal sgt. tapi byk lagi keje lain kan, so x leh la dok ngadap buku ni jer..

ermmm... Alhamdulillah lab report FRS650 dah berjaya disiapkan dan tinggal lagi 2 je belum diprint... report FRS430 juga dah siap x confirm lagi btl ke x... so x leh nak print lagi... insyaAllah malam ni nak study FRS650... saya dah x punya byk masa untuk dibazirkan tapi selalu x sedar diri... final exam kurang 2minggu lagi...

tolong la insaf miss jue sayang.. tapi saya x boleh nak paksa diri saya buat benda masa saya xd mood tapi dalam keadaan yang teramat tenat dan nazak, saya perlu paksa diri saya

oh ya... tadi bonda kol. dah lama x sembang dgn bonda. maaf yer bkn nk jadi anak yang lupakan mak tapi saya ada reasons... jangan tanya per dia, hanya saya dan DIA saja yang tahu... mcm2 bonda pesan dan saya dah mula sebak [segala perbualan saya biarlah menjadi rahsia kami]. 

kata bonda jangan angan2 tinggi sangat cukup berangan ikut kemampuan diri [ini ayat yang saya dah translate dalam bhs saya sendiri, ayat bonda totally different dr yang ni]. tapi saya punya impian dan angan2 yang bukan untuk diri saya... tapi untuk ayahanda dan bonda.. jadi saya mesti realisasikannya... impian pertama dah berkubur jadi tinggal impian ke2..

kawan2 semua, good luck final exam nanti...
untuk kamu-tahu-kamu-siapa, try la cari buku ni... kita baca sama2 ek?? blh kn???

salam ukhwah...
salam mahabbah...


wassalam...



2 comments:

Anonymous said...

amboiii k.jue. hahaha. na nk bace gak la. mengisi masa2 boringkuuu.lol! k.jue, na mude lagi tau! [ini berkaitan janji kite erk.hahaha]. btw, gudluck k.jue!

Unknown said...

sila la bc adik sedaraku... sgt best... xd la cm buku2 alaf21 tu. tapi best la...
enjoy it!!

p/s: buku ni pnjm kt PTAR1 okey???