Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Wednesday, November 11, 2009

berpantang

saya dalam tempoh "berpantang"...
tapi bukan pantang sebab kuar baby yer pembaca semua...
saya berpantang dari landing atas katil tak kira la pagi, petang, malam... sebab sekarang ni pantang letak pale atas bantal terus... ZzzzZzzzZZZzzzz... masyaAllah... nth kena penyakit pun saya x tau... kalau sekejap x pe, ni x... kalau x sejam x sah... cm semalam, konon2 study atas katil around kul10.30 at last terjaga dah kul3 pagi!!! pe citer??? study br satu bab... wawaaaaaa... nangis ok... terasa insaf sekejap... actually dah xd mood nk bc buku sebab jauh sgt gap nye... sampai 10ari... bosan nk tunggu ari exam tapi x ready pun nk amik exam... huhuu...

saya sekarang mengalami skt perut yang teramat sgt... ni lagi satu hal yang menyebabkn saya asyik nk membuta jer... seriously x leh concentrate masa study sebab skt gile perut!!! time tido je x rasa skt perut ^_^. janganlaaa... sian la kt saya nk study... konon2 nk score paper ni... TOLONG!!!


ni adalah pantang larang saya buat masa ni... x leh2... sabar2..
next week boleh tidur sampai bengkak mata...




suke2... saya suka tido cmni okey???
bahagia sgt rasanyer...


p/s : sangat jeles ngn classmates saya... dorang dah enjoy senanghati, yang dah balik umah pun ada... xpe2... sabar ek miss jue...


salam ukhwah...
salam mahabbah...


wassalam...

with LOVE,


No comments: