Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Friday, November 27, 2009

M.A.L.A.S


hai... salam semua...
dah lama saya x update... banyak reasons yang membantutkan keinginan saya untuk update... bila dah online ni, rasa MALAS nak update walaupun ada macam2 cerita saya nak share dengan readers blog saya...
sekarang ni saya kt ipoh... my hometown... jadi keinginan untuk update tu amat impossible sebab saya nk nonton TV puas2... rindu okey nk tgk CSI and amazing race walaupun semua tu season lama... nk tgk gak!!! and tgk movies kt HBO, Star Movie and... channel pe ek lagi satu tu??? x ingat...
kepada sesape yang menanti saya dalam blog ni. ampun byk2... saya MALAS... MALAS nak taip byk2...


sekian,
terima kasih...


p/s : laptop saya sedang nazak... saya hanya bergantung pada laptop bonda skg ni... harap maklum...

salam ukhwah
salam mahabbah


wassalam...


No comments: