Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Monday, January 4, 2010

new semester begin

salam untuk semua.
saya dah selamat kembali ke bumi UiTM terchenta.
pengajian berbaki 2 semester @ satu tahun.
semoga saya dapat tamatkan pengajian pada waktu yang ditetapkan tanpa sebarang masalah. insyaAllah...

dan Alhamdulillah saya masih dapat kekalkan penempatan saya di kolej kediaman. semoga saya dapat belajar dengan aman.

argggghhhhh!!!
x tau nak tulis apa. cuma nak bagitau anda2 semua bahawa saya teramat payah utk dapatkan internet connection. oelh itu, kebarangkalian untuk saya rajin update blog ini amat la tipis...
mungkin saya akan cari alternatif lain. eg : beli broadband??? xpe2... tak de kepentingan yang teramat penting sehingga memaksa saya membeli broadband.
atau... mungkin saya boleh pinjam broadband kwn2 tersayang saya??? tapi kalau selalu pinjam, orang pun leh naik angin kan???
whatever... semua tu benda kecik jer... x payah pikir cm nak jawab final exam...

tu jer dr saya untuk ari ni... panjang umur, murah rezeki jumpa lagi... insyaAllah...


*** thanx to zila sebab pinjamkan saya broadband kamu....

salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam....

No comments: