Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Tuesday, January 12, 2010

-without title-


saya tak tau nak kata ini sebagai apa...
saya ada soalan dan kalau x keberatan, sila anda translate ke bahasa yang saya fahami...
[english, bahasa malaysia atau arabic - only these i understand]

caranya sangat mudah:
sila copy&paste gambarajah di bawah ke blog anda, kemudian cerita serbasedikit tentang penulis blog "nothing to say" [saya la tu...] dan entry ini... selepas itu translate ayat2 tersebut ke bahasa yang saya nyatakan di atas...




[i'm so sorry for the low quality picture]


*** sila tinggalkan link anda di ruangan komen atau shoutbox sekiranya anda berminat menguji kemahiran bahasa anda... insan bertuah yang mentranslate dengan betul akan mendapat cenderahati murah dari jawa tengah... ngeh3... this is valid until the end of 25 january 2010.

*** ada ke insan yang nak join benda yang nthpe2nth ni... kalau xd pun xpe, saya x amik hati pun... kalau ada, mekacih ye....

salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...


No comments: