Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Friday, March 12, 2010

budak SAINS belajar LAW

cmne agaknya kalau budak SAINS belajar LAW
agak2 boleh paham x???
haaaa... kalau nak tau jawapan, tanya la saya...

saya, budak KIMIA (Analisis Forensik) dan saya belajar LAW.

BEST kan??? berasap kepala nak paham... seriously... saya bukan kategori budak suka membaca. kelas LAW saya hanya sekali seminggu selama 4jam. klik sini untuk rujukan. 

oh ya, sebelum study week nanti, saya ada Mock Trial dan group saya sebagai Pembela. tajuk fingerprint kalau x salah. x bincang pe2 lagi dengan pendakwa [group Fendi] dan expert witness [Bayu].. next week... nanti saya citer hasil perbincangan kami.

so malam ni kita layan koleksi buku LAW budak KIMIA


ni dia 3 buku akta yang harus dibawa setiap hari khamis [pandangan sisi]
p/s : abaikan page cannot be load kt laptopku itu... 
guna broadband pun signal semput2.


pandangan atas


here is the PC [Penal Code]



this is CPC [Criminal Procedure Code]



ni baca la sendiri tajuk dia. panjang sangat.
yang ni x pernah buka lagi sebab x belajar lagi tjuk yang berkaitan.



salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...

No comments: