Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, March 14, 2010

saya mengidam

wawaaaaaa... teruk la bila orang tak kawin lagi mengidam. saya ni kalau mengidam kalah orang tengah "bawa budak". megidam2 gak, tapi kalau apa saya idam2kan tu xdpt2 nafsu makan saya maintain gak. teruk2... cmne nak mulakn misi diet [ini penting kerana saya sudah terlalau comey skg!!!]

jom tgk pe yg saya mengidam sekarang ni...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











nyummy~~~
(gambar ihsan dr website secret recipe dan juga en. google)



pe lagi saya teringin sgt nak makan skg ni...





abis la saya kalau ikut nafsu makan. bertambah bab2 la lagi2 tang PP ni... tapi saya ni mmg suka western food. bukan la x makan makanan melayu tapi nth nape suka makn western ni... sbb kurang minyak, kurang lemak, kurang cholesterol kot... =p

tapi mr. XY tu lidah melayu. suka makan lauk2 kampung, saya mana tau masak lauk2 kg tu... pe yang bonda masak kt umah, tu la yang saya tau... hehehe... nasib la mr. XY kena paksa makan western... kui3...


kata hati : mr. XY, cpt la belanja saya makan ni...


salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...

No comments: