Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Friday, March 5, 2010

sessi tempek2 gambar

enjoy the pics.

  1. KELANTAN
 
 koleksi gambar masa nikah. lawak gila masa malam nikah ni. macam2 hal. ^_^


 
 antara gambar masa majlis kt kelantan. sorry la letak gambar family saya je. 
makcik2 semua dok luar rumah sebab panas teramat masa tu.


  
 antara hantaran lelaki untuk perempuan. hantaran perempuan untuk lelaki lupa nak amik.
pe2 je la. yang penting, best btl tgk brg hantaran dia.


  
 hahaha... ni hantaran saya sponsor. murah2 boleh la.
semoga kakak iparku menjadi isteri solehah dan mithali ^_^





          2. IPOH
  
pelamin dekat rumah saya. bunga telur kt pelamin tu kakak ipar saya yang pertama yang buat. 
cantik wooo...makcik2 semua berebut nak


  
bilik pengantin. simple but very nice. 
bilik ni pun kakak ipar saya yang decorate.


  
 bunga telur girl. thanx adik2 sedara yang berpanas memberi bunga telur.
dan juga untuk kak nisa yang tlg saya observe bdk2 kecik tu.




finally
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.gambar adik2 pengantin

  
 ni adik pengantin yang bongsu. sekolah lagi.
selendang tu saya yang pakaikan. okey x?



  
 ni mesti semua orang kenal. lepas ni saya plak ikut jejak pengantin. huahuahua...
doa2kan la yang terbaik untuk saya. yang penting habis belajar dulu.



nota kaki : nak citer sal my journey to the east. tapi dlm next entry la ek?
salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...

No comments: