Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, March 21, 2010

entah apa nak tulis

dah bape ari ek x upadate blog???
rasanya baru dua hari... tapi hari2 saya online.
buka facebook... x pun merayap g blog orang lain
bukan x ingat diri sendiri pun ada blog
tapi macam MALAS nak update
bukan x ada citer nak dibebelkan
cuma MALAS nak rangka ayat supaya semua orang paham

aduh...
kerja banyak ni
tapi MALAS lagi nak buat

sape la yang bagi virus MALAS kt saya ni??
tolong la amik balik

saya ni student..
mana boleh MALAS2
nanti cikgu saya marah
sebab saya x buat kerja yang dia suruh

kalau saya MALAS nanti teammate saya marah
sebab assignment OSH tak buka2 lagi

kalau saya MALAS macam mana saya nak buat oral ARAB selasa nanti???
x kn nak dapat telur rebus kot???

kalau saya MALAS
bila saya nak tunjuk result yg sy perasan OK dekat SV saya???

oh, saya...
jangan lah jadi MALAS
jadi la RAJIN


thanx en google sbb bg saya amik gambar ni



p/s : saya rasa broadband ni yang buat saya jadi MALAS!!!!


salam mahabbah
salam ukwhah
wassalam


No comments: