Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Tuesday, March 9, 2010

ketika cinta bertasbih





Bertuturlah cinta mengucap satu nama
Seindah goresan sabda-Mu dalam kitabku
Cinta yang bertasbih mengutus hati ini
Ku sandarkan hidup dan matiku pada-Mu

Bisikkan doaku dalam butiran tasbih
Ku panjatkan pintaku pada Maha Cinta
Sudah diubun-ubun cinta mengusik rasa
Tak bisa ku paksa walau hatiku menjerit

Ketika cinta bertasbih nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur pada-Mu atas segala cinta

Cinta… 


 *****************
mula2 dengar lagu ni macam biasa je. x ada perasaan pun nak dalami then my little sist suh dgr btl2, saya pun dgr la.. dengar je dr awal sampai habis [x hayati pun lirik]. then one day, someone asked me to hear to this song. so baru la saya mula hayati lagu ni. best gak rupanya. dan entah macam mana saya boleh dapat cerita dia dari classmate saya. malam tu jugak saya habiskan. dekat 5jam gak la saya tgk citer tu [KCB1 dan 2].
oh ya, siap dah ulang tgk lagi sbb suka dgr dialog ana masa dia nak terima lamaran sape laki tu? x ingat la... agak2 boleh x kalau saya kenakan syarat macam tu kalau ada orang lamar saya nti????


 lagi suka KCB 1.

 tapi KCB 2 ada happy ending. 
agak2 dalam real life ada x macam tu??


kata hati : entah2 orang lain dah berkurun tgk citer ni, saya sorang je yang baru terhegeh2 nak heboh2.. ^_^


salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...


No comments: