Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, March 28, 2010

pinkbrown baju kurung

salam to all readers...
aku tengah sakit pale fikir pasal result FYP. jumaat lepas jumpa Pn. Rozita, dia dah explain macam2. masa tu aku yakin aku paham pe yang dia cakap. dia minta aku simplify result aku dalam table then tunjuk kt SV aku esok. okey! i get it.

tapi masalahnya aku baru mula buat keje2 tu semua pukul 8mlm td! dan aku teramat letih [fizikal dan mental] sbb aku br sampai dari melaka kul4 ptg td. jadi aku x dapat berfikir dengan cemerlang.

so aku belek2 gambar2 dalam laptop ni. tengok2 gambar masa cuti2 jawa tengah ari tu. suddenly, aku "terpikat" kat satu gambar ni---------------->


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


terasa macam aku menyerlah sgt kt dalam gmbr ni.
orang lain semua pakai bj purple. aku sukasuki pakai bj pinkbrown.
[aku x tau pun kena pakai purple. mum dan little sist pun x tau tapi dorang mmg bw bj purple]
pakai tudung brown ada blink2 lak tu... 
[terasa ayu pakai tudung yg kupinjm dr kakakku itu]


kata hati : BEST gak sekalisekala g holiday pakai baju kurung. siap panjat chandi borobodor lagi tu [betul ke cmni eja dia?? hentam aje laaaaa]



ini buktinya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

hanya kami berbaju kurung di puncak chandi. [hampir2 la tu]
mesti all the indonesians and tourists kat puncak tu kagum dengan kitaorang!
[ni aku sorang je yg perasan terlebih]
yeayyyyyyy!!! 
Malaysia Boleh!!



salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam


No comments: