Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, March 6, 2010

susah hati

salam semua dan selamat pagi
lepas subuh hari ni cadang nak tidur jap tapi x boleh lak.
segarbugar mata ni. jadi baring2, golek2 atas katil.
entah macam mana tiba2 botol2 vial datang dalam fikiran.
argggghhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
nape boleh terfikir sal FYP lak ni?
semalam dah analyze sample yang extract hari khamis. tapi tersalah analyze lak.
buat rugi solvent je. 
cadang nak spike sample baru untuk concentration yang sama.
ada lagi 2 concentration nak kena analyze.
pastu nak buat LOD lak.
cukup masa ker?
kalau ikut perancangan, cadangnya nak selesaikan before 20mac 2010.
tapi sekarang ramai lak nak guna ASE tu, HPLC pun berebut2.
harap2 akak master tu tunggu sampai saya siapa FYP. x ada data lagi nak tunjuk kt SV.
sekarang dah minggu ke8
ari ni lab buka je tapi saya dah janji dengan mr. XY nak jumpa dia.
sian lak kat dia.
tapi masalah saya bukan tu je.
solvent limited sgt2.
entah sape yang curi solvent saya.
sian la kat saya. solvent tu saya share dengan bayu tau!!!
saya benar2 perlukan Acetonitrile. 
kepada sape2 yang kaya ACN, bagi la saya sikit [saya minta ni, bukan nak pinjam2]

sekian luahan perasaan untuk pagi ni

salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam

No comments: