Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Thursday, April 22, 2010

final year student

salam untuk semua.
aku tgh pecahpale fikir sal FYP aku. result semua dah dapat. data semua dah kira kecuali untuk LOQ sbb aku tak tau nak kira cmne. 

TOLONG!!! 

p/s : sape2 yg tau nak kira LOQ cmne cpt2 gtau aku... penting weiii... masa depan aku thesis ni.

aku dah habis type discussion satu-muka-surat-tak-penuh sbb suku muka surat tu aku tempek table utk data aku. jadi aku baru merepek 3/4 mukasurat. dah habis bebel2 sal data table1.0, aku pun baca balik bebelan aku. hahahahaaaaaaaaaaaaaa... aku gelak2 sorang sbb ayat aku sebijik cam bdk tak pernah reti buat lab report. seriously!! aku tak tau nak diskus pe... ntah nape otak aku ni beku sgt... sdgkn cuaca kt shah alam ni xd la snowy pun, mendung je dari pagi... 

wei, korang2 yg pernah buat thesis tolong la aku.. .aku tak tau nk merepekmerapu pe dalam thesis tu. bagi idea pun xpe laaa... aku try search journal tapi tak byk yg berkaitan. aku buat method validation tapi data aku dapat macam tak valid je... hahahaaa... mati la aku kena "tembak" masa present nanti.

okey la... nk sambung bebel dalam thesis. 

katahati : cdg2 esok nk hntr draft kt SV tapi cam tak sempat. xpe2... angan2 tu perlu ada. CHAIYOK!

katahati^2 : esok nk g cari Pn/Miss Mardiana... 2nd examinar aku. harap2 orangnya OK. dgr kata dia lecturer baru...


salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...



No comments: