Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, May 23, 2010

00:29

salam untuk semua
salam tengahmalam

baru lepas tgk konsert akhir AF8 tadi. tak pernah2 tengok konsert mingguan tup2 aku tgk konsert akhir. sbb apa?? sebab pukul5 petang tadi [kalau x salah], aku bosan... jadi aku pon nonton la Trek Selebriti dan artisnya adalah shahir AF8 yang di AFUNDI masuk... betul ke??? aku taip aku sedap hati dari pemahaman aku syok sendiri. kalau salah, sorry la ek... aku x minat AF ni. tgh2 si Aril menemu ramah si shahir tu, tup2 dia kata shahir tu ex-saujana [maknanya bekas ahli kumpulan saujana], dulu sekolah kt sekolah agama penuh kt perak... so aku terexcited nk tgk dia nyanyi... sedap ke suara dia??? ye laaa... sebab pernah join saujana, so aku assume mesti la sodap lemakberkrim suara nyaa.... aku pun nape gatal2 tgn rajin pegi google shahir saujana... bila aku klik pilihan paling atas, keluar la website saujana ni . oh, byk citer sal saujana aku xtau... opsss... dulu aku minat saujana, sekarang???? heheheheeee

okey laaa. entah apa aku merapu tgh2 malam ni. pe2 pun, tahniah kepada shahir sbb menang hadiah bernilai +- RM 200k.... best woooo.... moga sentiasa di jalan yang dipegang sejak dulu... 

p/s : aku bukan peminat dia ye... jgn salah faham...
p/s lagi : aku suka dgr lagu VIP entah sapa yang nyanyi dalam konsert td... sebab lagu tu comey... =p


salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam



lots of L♥VE,

No comments: