Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Wednesday, May 26, 2010

penantian hampir berakhir

salam semua
aku bersiaran langsung dari foyer Menara SAAS, UiTM Shah Alam
sangat mengantuk saat
terhibur tengok gelagat2 para graduan yang baru dapat skroll sekejap tadi
okey,
TAHNIAH untuk semua yang bergraduasi pada Konvokesyen UiTM kali ke72 ini
insyaAllah kali ke74 giliran aku pula bergraduasi... ameen~

oh, yaaa... aku dah selamat hantar ke kedai thesis aku untuk dihardcoverkan... kalau x ada aral melintang, insyaAllah nexy monday boleh la aku submit ke SV aku... ameen~
malam ni akan ke rumah big brother kt Putra Perdana, Puchong... tapi rasa macam nak tidur rumah dear sist je. tak jauh pun rumah diorang... selang dalam +/- 10 buah rumah rasanya... 
sekarang ni aku letih teramat sangat. purse pun makin kempis.

aku nak citer sikit, semalam dan hari ni aku print kt satu tempat ni [terpaksa dirahsiakn atas sebab2 tertentu] +/- 100 helai = RM30+... dan tadi aku print kt tempat lain lak 72 helai = RM15... seeeee???? bertambah jauh bezanya??? untuk print sahaja dalma tempoh 3 hari aku telah sedekah ke tmpt2 tersebut RM45+.. =(

hardcover tu rasanya RM18 each. aku buat 2 copies = RM36... overall = RM81+... tak termasuk draft2 thesis aku yang dah kena reject... nasib baik sebelum2 ni aku print sendiri..tak ada la sakit sangat. kali ni x dapat nk print sendiri sebab printer aku kat rumah dear sist. tak kan aku nk angkut printer tu pergi fakulti lak kann?? kan??
dan kalau tak salah aku, thesis ni blh claim dkt penaja pelajaran aku a.k.a JPA. tapi aku x tau cmne caranya.. ada sape2 tau??? kalau anda tau, tolong bgtau saya yeee... saya mau claim sama mereka.. =)

okey laaa.. nanti aku bebel aku. tengah tunggu makcik aku call nak balik rumah dia. sementara aku nk siapkn thesis ni, aku menumpang kat rumah pakcik aku a.k.a adik bongsu bonda... THANX acu!!


salam ukhwah
salam mahabbah
wassalam



lots of L♥VE

No comments: