Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Monday, May 31, 2010

Trip to Terengganu -Day 1-

salam semua..
dah berapa hari ye aku x mengupdate blog?? sejak cuti ni agak kemalasan nak update blog sbb macam tak ada cerita menarik nak bebelkan dekat sini. so, kebetulan aku baru je balik dari berholiday, aku nak simpan la sedikitsebanyak kenangan aku bercuti di Terengganu Darul Iman. aku pergi tak lama pun, 3D 2N termasuk perjalanan pergi balik.

aku pergi dengan family abang sulung aku.. kiranya kitorang ber5 [3 dewasa, 2 budak2]. pergi balik naik flight okey??? terbang melayang duit aku bln ni bersama2 dengan flight MAS itu... huhuuuuu.. abang aku saja nak bawa anak2 dia naik flight... so, budak2 tu memag terexcited terlebih. lagi2 si kecik umur 3 tahun tu. aku pun excited gak nak travel dalam semenanjung naik flight... =p

hari first ni tak ada citer menarik sangant. so layan je la gambar ni...

okey... tu 2 orang budak yang excited nak naik flight...
si adik berbaju pink dan si kakak berbaju kuning.
ni gambar dalam train tu penthnamadia
p/s: gambar2 aku tu tak ada kaitan dengan trip ni.


ni pulak aksi budak2 tu sementara tunggu gate buka. 
aku rasa lama gila kot tunggu gate tu buka.
BOSAN okey??
nasibaik la kt situ ramai orang lalulalang, so aku pun melilalu tgk gelagat orang...


sampai Kuala Terengganu dah dekat asar, so gi dulu guest house tu. oh ya, aku menginap kt Rumah Tetamu Pusat Latihan Kemas Sebarang Takir. dekat je dengan airport.. layanan memuaskan... tapi kannnnn... terengganu sangat PANAS. mungkin sebab kedudukan dia dekat dengan pesisir pantai, jadi panas dia lain macam... huhuhu...
petang tu jalan2 kt penthnamatempattu pastu lepas maghrib g la pusing2 bandar KT... tapipart paling aku suka kt KT ni, semua simpang ada signborad... kiranya, selagi reti mengejamembaca, memang tak kan sesat laa... tapi yang aku tak sukanya, ada sesetengah simpang tu, dah la jalan luas macam padang bola kalau nk cross tu memang seksa la sebab tak ada traffic light!

tu je citer aku untuk hari first. nanti bila rajin aku cerita lagi. 


salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam



lots of L♥VE

No comments: