Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Saturday, June 19, 2010

100

salam semua.
sekadar omong kosong sebelum tidur.
tak sangka ulat buka dekat blog princessjue[dot]blogspot[dot]com ni dah mencecah 99 orang.
semua ni terjadi gara2 kerajinan aku tahap max berjalan kaki ke blog2 seantero dunia, di malaysia khususnya. 
okey la.
kepada sesiapa yang telah mengikuti segala bebelan aku,
terima kasih daun keladi. kalau jemu, simpan di hati.
[pantun ciplakan aku]

sekarang aku tunggu ulat buku yang ke100.
kalau anda orangnya, gtau la aku ye...

mana tau KOT2 ada something special untuk anda.
huahuahua... budget gaji riburiban.
[sila takes note word bold, wrna merah, font gabakbesar itu]


sekian
nak pegi jogging sebelum tidur.


salam mahabbah salam ukhwah wassalam... lots of L♥VE

1 comment:

annazanariah said...

salam.. hye miss jue..

thanks datang view blog Anna..

Rezeki Anna ziarah balik kat ur blog, then be ur follower ke-100.. ^_^

btw, salam perkenalan.. always keep in touch yep.. daaa...