Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Sunday, June 20, 2010

Tag dan Award


peringatan!
entry ini autopublish.
sekian.

jom baca-->>

Tag #1 from Cikgu Farha.
[terima kasih cikgu. sila baca seperti gaya upin&ipin]

1. How many blogs do you have and how long has it been in existence.
blog sendirian berhad ada satu. 
blog berdua-tak-berapa-baik-sebelum-halal ada satu [tapi ni P&C]

2. When did you first start to blog?
Mac 2009

3. What is the factor that interest you to blog and why do you blog?
sebab aku suka memerhati gelagat orang, aku suka belajar dari pengalaman hidup. jadi kadang2 aku rasa nak coretkan sesuatu yang tiba2 terlintas tapi aku amat malas menulis sebab aku akan jadi lembab untuk mengarang ayat bila menulis. jadi aku amik keputusan buat blog sebab aku lebih pantas menaip dari menulis.

4. What in your opinion makes your blog better than the other blogs and what is lacking about your blog?
better than others?? NOPE! blog aku biasa2 je. aku bukan sasterawan yang boleh mengarang ayat2 puitis dan aku juga bukan ilmuwan yang mampu memberi segunung ilmu. tapi aku adalah missjue. banyak lagi kurang dalam blog ni. dan aku cuba untuk perbaiki kelemahan itu. tapi aku cuma manusia biasa T_T


dah siap tag baru leh tempek award.
pssttt :: bonk AVA tu pe???


MISSION #1 COMPLETE!


Tag #2 by joyah 
thanx ye... nanti bagi lagi =)


Write 5 interesting facts about the person who gave you this award
oh, tak sempat nak kenal2 lagi.
baru je kenal.
nanti aku interview okey.

Jot down 10 interesting facts about yourself of your hobbies
eh, ni nak kena cakap sal diri sendiri ke sal hobbies???
KIV

Picks your 10 most deserving receipients and describe them
kalau aku nak pilih lebih cmne??? 
aku tag sape2 yang masuk blog aku between kul 4ptg -6ptg 20jun 2010.
hahahahaha...


ni hadiah selepas berjaya jawab tag



MISSION #2 COMPLETE!



Tag #3 from anifazuhaira
thanx juga ye. nama anifa remind me to someone =)


1) Give thanks to the blogger for this award and tag.
okey, kepada cik anifazuhaira thanx a lot sbb baik hati bg tag dan award ni pada missjue

2) ROLLERCOASTER AND CHILDREN AT THE PLAYGROUND. make 15 words from the sentence above. Dont repeat the words n make sure have meaning.
play ~ ground ~ tea ~ hard ~ child ~ drain ~ hard ~ ruler ~ try ~ grind ~ roaster ~ toaster ~ guard ~ pray ~ girl ~



3) Put your transport picture when u go to school,work or campus.
 RapidKL T603 or T604 



or






4) Put your fevret sandal or shoes.
aku malas nak g punggah kotak.
sandal2 aku kebanyakannya dari Vinnci



5) Where do u get this banner tag. ( sender picture )
okey, ni rupanya si manis anifazuhairah.
aku dapat daripada dia laaa


6)Pass kpd blogger yg lain.
aku tag sape2 yang masuk blog aku between kul 8mlm - 10mlm 20jun 2010.
hahahahaha...





MISSION #3 COMPLETE!
 



salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...


lots of L♥VE

No comments: