Jangan malu, jangan segan, sila klik ramai2 ^_^

Friday, June 11, 2010

Finally, it is completely DONE!

salam semua...
tak ada benda nak cerita tapi rasa nak tulis soemthing gak.
so hari ni nak cerita pasal thesis aku yang dah siap itu
Alhamdulillah... sangat2 lega
dan penuh harapan aku berharap [?] segala usaha, penatlelah, airmata [?] yang aku berikan selama tempoh aku bergelumang dengan thesis, bertafakur di dalam lab 12jam sehari, membelek ScDirect sambil berfacebook akan membuahkan hasil... ameen~

okey laaa...
aku nak tayang thesis aku yang dah siap dihardcoverkan.


 Front page



approval page yang ditandatangani oleh orang2 penting.
benda2 penting terpaksa diblurkan sebagai langkah2 keselamtan.

p/s : aku lupa lak nak snap acknowledgment page. kalau tak, korang leh tau sape insan bertuah yang namanya terpilih untuk memenuhi ruang thesis aku... hehehe...

pesan lagi : ni entry sukasuki je...
 

salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam...



lots of L♥VE

2 comments:

Kisah Sayang Safuraa said...

dh dapat student portal ke??sy dh tengok dh..dapat access petang td..dalam kul 3lbih cm tu la..em, bt thesis ek..amik course ape??sampai duk dlm lab tu??

Unknown said...

access student portal mmg boleh tp nk tgk result lum lagi. BTW, dah tau pun result sy. yup! buat thesis. sy budak forensic fakulti applied science. more detail, klik la first pic tu.. =)